Obavijest o načinu podnošenja prigovora
Temeljem članka 8. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 79/07., 125/07. – isp., 79/09. i 89/09. – isp.), trgovac je dužan potrošačima omogućiti podnošenje pisanih prigovora, bilo u prodajnom prostoru ili putem pošte, telefaks uređaja ili elektroničke pošte, te je na njih dužan odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Trgovac je dužan voditi i čuvati pisanu evidenciju prigovora potrošača najmanje godinu dana od dana primitka prigovora potrošača. Oblik vođenja ove evidencije nije propisan u obliku knjige žalbe ili nekom drugom obliku, a trgovac je dužan u prodajnom prostoru vidljivo istaknuti obavijest o načinu podnošenja pisanih prigovora potrošača.
Pisani prigovor možete podnijeti:
- poštom na adresu: Gospodarenje otpadom Sisak d.o.o., Trg Josipa Mađerića 1, 44000 Sisak
- telefaksom na broj: 044/540-649
- elektroničkom poštom na: gospodarenje-otpadom@gos.hr
- osobno u prostorijama uprave Društva, Trg Josipa Mađerića 1, Sisak