Close

OBAVIJEST STANARIMA O PODJELI NOVIH POSUDA ZA OTPAD

22 lis 2010 Vijesti | Komentari isključeni za OBAVIJEST STANARIMA O PODJELI NOVIH POSUDA ZA OTPAD
OBAVIJEST STANARIMA O PODJELI NOVIH POSUDA ZA OTPAD
 

ObavjeÅ¡tavamo stanare ulica: A. Cesarca, N. Å . Zrinskog, P. Å . Zrinskog, P. Svačića, E. Kvaternika, Ž. Mihaljevića, P. Berislavića, P. Steinburga, I. Lovrekovića, S. Kerepa, Zibelska, J. PrÅ¡e, Obala R. BoÅ¡kovića, Žitna, I. Mažuranića, S. Vraza, Dr. I. PediÅ¡ića, Vinogradska, Lađarska, Perivoj Viktorovac, J. KaÅ¡telana, A. K. MioÅ¡ića, I. B. Mažuranić, D. Gervaisa, M. Krleže, V. Vidrića, F. PreÅ¡erna, T. Ujevića, Å kolska, I. Andrića da dana 25.10.2010. godine kao i svakog ponedjeljka izvezu posude s otpadom ispred svojih kuća. NaÅ¡i djelatnici će nakon sakupljanja otpada odvesti stare posude.

PODJELA NOVIH POSUDA vrÅ¡it će se isti dan (25.10.2010.) na slijedećim lokacijama:

– Ulica Augusta Cesarca – na parkiraliÅ¡tu ispred zgrade k. br. 85 – u periodu od 13.00 do 15.00 sati;

– Perivoj Viktorovac bb – „Šumica“ – u periodu od 15.00 do 18.00 sati;

Za preuzimanje nove posude potrebno je sa sobom donijeti bilo koji odrezak plaćenog ili neplaćenog računa za odvoz otpada, osobnu iskaznicu i OIB osobe na koju se vodi račun, a ukoliko je doÅ¡lo do promjene korisnika odvoza otpada, potrebno je uz odrezak računa ponijeti osobnu iskaznicu i OIB novog korisnika.

Ukoliko 25.10.2010. godine u periodu od 13.00 do 18.00 sati niste u mogućnosti doći po posudu, istu ćete moći nakon navedenog datuma preuzeti na uplatnom Å¡alteru Gospodarenja otpadom Sisak d.o.o., koji se nalazi na Gradskoj tržnici „Kontroba“ na adresi I. K. Sakcinskog 28, radnim danom u periodu od 8.00 do 14.00 sati i subotom od 7.00 do 12.00 sati.

U slučaju nejasnoća, možete nas kontaktirati na besplatni info telefon 0800 200 214.

NAPOMINJEMO DA SE OTPAD S NAVEDENIH PODRUČJA NAKON 25.10.2010. GODINE NEĆE SAKUPLJATI IZ STARIH POSUDA.

Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status