.gif&w=556&h=133&zc=1)
Obavještavamo sve korisnike na području grada Siska i Općina Lekenik, Martinska Ves i Sunja, a koji su privremeno iselili iz svojih kuća ili stanova da podnesu zahtjev za promjenu statusa plaćanja usluga odvoza i zbrinjavanja otpada.
Korisnike (fizičke osobe) koji zbog štete ne mogu koristit svoje nekretnine podijelili smo u dvije kategorije i definirali dvije opcije za promjenu statusa plaćanja odvoza otpada:
Kategorija 1 – Korisnici koji su odselili van područja grada Siska i Općina Lekenik, Martinska Ves i Sunja zbog posljedica uzrokovanih potresom te korisnici koji su smješteni u organizirane smještaje (kontejnerska naselja, dvorane) mogu u cijelosti odjaviti uslugu odvoza otpada za nekretninu u kojoj ne mogu prebivati. Navedeno znači da će naplata odvoza otpada biti u cijelosti obustavljena.
Pojašnjenje:
*korisnici koji su privremeno smješteni u organizirane smještaje svoj će otpad odlagati u za to predviđene spremnike na lokacijama smještaja (kontejnersko naselje, dvorane…) te će trošak zbrinjavanja otpada biti naplaćen organizatoru smještaja
*korisnici koji su smješteni na područje na kojem odvoz otpada ne obavlja Gospodarenje otpadom Sisak d.o.o. svoju naknadu za odvoz i zbrinjavanje otpada definiraju s davateljem usluge tog područja (npr. Čistoća Zagreb u Zagrebu, Eko-Moslavina u Kutini itd.)
Kategorija 2 – Korisnici koji su se privremeno smjestili u nekretninu na području grada Siska i Općina Lekenik, Martinska Ves i Sunja, odnosno na područje na kojem odvoz otpada obavlja Gospodarenje otpadom Sisak d.o.o., mogu podnijeti zahtjev za promjenu statusa plaćanja u kojem će se definirati sljedeće:
1. ako je u privremenom smještaju ukupan broj članova (postojeće domaćinstvo + privremeno smješteno domaćinstvo) 5 ili manje, račun za nekretninu privremenog smještaja ostaje isti odnosno plaća ga samo postojeće domaćinstvo, a u potpunosti se obustavljaju računi za nekretninu koja je iseljena
2. ako je u privremenom smještaju ukupan broj članova (postojeće domaćinstvo + privremeno smješteno domaćinstvo) 6 ili više, smatrat će se da su to dva domaćinstva na tom potrošačkom mjestu te će se i naknada za odvoz i zbrinjavanje otpada prilagoditi na način da se fakturiraju 2 računa (jedan za postojeće domaćinstvo kao i do sada i jedan za privremeno smješteno domaćinstvo)
3. ako se korisnik privremeno smjesti u nekretnini za koju se nije plaćala naknada za odvoz i zbrinjavanje otpada, potrebno se prijaviti za uslugu te zadužiti spremnik za otpad ili RFID karticu
Obrazac – Promjena statusa plaćanja usluge odvoza otpada zbog posljedica uzrokovanih potresa.pdf